Frakt og levering
Produktene leveres til deg med Ronny Enger, Schenker, eller TSL avhengig av hvor i landet du holder til og om ordren må sendes med termo eller vanlig transport. Vi har som mål å få sendt ut din bestilling i løpet av påfølgende arbeidsdag bestillingen din er gjort. I forbindelse med helligdager og ferier kan dette avvike. Leveringstiden videre er avhengig av valg av transportmåte og hvor i landet du bor - det tar normalt sett 1 - 3 dager.
Fraktfri grenser
NB: Grunnet prisforhandlinger har vi nå fått mulighet til å sette ned frakt-fri grensen fra 24/06-2024:
Postnummer 0000-6999: 6000kr vanlig transport / 12000kr termo transport
Postnummer 7000 og over: 7000kr vanlig transport / 14000kr termo transport
Ved sending av pakker blir det belastet frakt i forhold til Schenker sin prisliste basert på vekt og volum.
Ang. frosne varer og transporten på dette:
Vi har kun henting av frossent en til to ganger i uken, derfor tar det også litt ekstra tid i forhold til vanlig transport.
Til butikkene i nærområdet rundt oss kan vi også hvis det er ønskelig sende termo med vanlig transport, men det er på egen risiko da vi ikke styrer leveringstidspunkt og rutene til transportøren. Vår lokale transportør kjører også termobil, så vi prøver å tilpasse frossen transport til disse bilene så godt det lar seg gjøre.
Mottak og undersøkelse av bestilte varer
Ved mottak skal du undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Dersom leveransen ikke er i samsvar med ordrebekreftelsen, skal du innen neste arbeidsdag gi oss beskjed om dette.
Uavhentete bestillinger
Dersom man ikke er tilstede for å ta imot en forsendelse, og den blir returnert til oss, kan du som kunde bli ansvarlig for å dekke fraktkostnader og andre utgifter vi har hatt med å sende ut varer.
Restordre
Restordre blir ikke ettersendt fraktfritt. Vi legger restvarene på neste innsendte ordre om det ikke er gjort noen annen avtale på dette.
Til toppen
Febo Norge A/S
Wecyveien 9
1859 Slitu
Telefon: 69 89 69 99
E-post: bestilling@febo.no
Dere kan også følge oss på:
Sesjonen din har utløpt!
Sesjonen din har nå utløpt. Vennligst klikk "OK" for å oppdatere siden og unngå tap av eventuelle ikke-lagrede data. Dersom du var logget inn, må du nå logge inn på nytt.